Műveletek
Kosár
A kosár jelenleg üres.
Kosár tartalma, rendelés
Mi a teendő, ha meghibásodik a megvásárolt készülékünk?

Mi a teendő, ha meghibásodik a megvásárolt készülékünk?

2020. 03. 19.
Szervizelési protokoll

Kedes Vásárlónk, amennyiben meghibásodik a vásárolt terméked és javítást szeretnél eszközölni, kérjük vedd figyelembe az alábbiakat!
 
A koronavírus által kialakult helyzetben egyre több szerviz korlátozott munkaidőben és korlátozott létszámmal működik. Emiatt már most jelentősen megnövekedett a termékek átvételi és javítási ideje. Amennyiben az MWorld Magyarország Zrt. részére juttatod vissza a készüléket, úgy azt mihamarabb továbbítjuk a legközelebbi szervizbe, ameddig annak biztosított az átvétele a szerviz részéről. Felhívjuk figyelmed, hogy a javítás várható idejére becslést nem áll módunkban adni, ez sajnos nem jelezhető előre. A javítási igény érvényesíthető közvetlenül a szerviznél is, így ebben az esetben hamarabb visszakaphatod készüléked. Cégünk természetesen mindent megtesz annak érdekében, hogy a javítási időt lecsökkentse, ehhez türelmedet és megértésedet szeretnénk kérni.
 
Protokoll az átvételre:

• kérjük, hogy a hibás készülék visszajuttatása előtt bizonyosodj meg arról, hogy egészségi állapotod megfelelő, fertőző betegség tüneteivel nem rendelkezel, csak egészségesen látogass el üzletünkbe,
• amennyiben a legkisebb eshetőség is felmerül ezzel szemben, akkor kérjük, hogy tekints el a személyes ügyintézéstől,
• javasoljuk, hogy akkor gyere átvételi pontunkra, ha el tudod kerülni a tömegközlekedést,
• ha belépsz vevőszolgálatunkra, kérjük állj meg az ajtóban, és ha vannak előtted, várd meg, amíg az előtted lévő kimegy, mivel egyszerre csak egy embert szolgálunk ki,
• a beérkező termékkel várd meg, amíg kollégánk kesztyűt húz, mindkettőnk biztonsága érdekében ez elengedhetetlen,
• minden esetben tartsd meg kollégánkkal a 2 méternél nagyobb távolságot a kommunikáció során,
• amennyiben lehetőséged van rá, saját tollal írd alá az átvételről szóló papírokat, de minden ügyfél után fertőtlenítjük a kihelyezett ügyféltollakat és a pultot is,
• amikor befáradsz hozzánk, legyen rajtad arcmaszk vagy sál, kesztyű!

Megértésed és türelmed köszönjük!

Összesen 14 235 termék készleten.
Személyre szabott ajánlatokért, funkciókért lépjen be!
Bejelentkezem
Még nem regisztrált? Néhány kattintással megteheti.
Iratkozzon fel hírlevelünkre,
hogy elsőként értesüljön az újdonságokról és aktuális ajánlatainkról!
Termékeink

 

 

Árukereső.hu