Kedes Vásárlónk, amennyiben meghibásodik a vásárolt terméked és javítást szeretnél eszközölni, kérjük vedd figyelembe az alábbiakat!
A koronavírus által kialakult helyzetben egyre több szerviz korlátozott munkaidőben és korlátozott létszámmal működik. Emiatt már most jelentősen megnövekedett a termékek átvételi és javítási ideje. Amennyiben az MWorld Magyarország Zrt. részére juttatod vissza a készüléket, úgy azt mihamarabb továbbítjuk a legközelebbi szervizbe, ameddig annak biztosított az átvétele a szerviz részéről. Felhívjuk figyelmed, hogy a javítás várható idejére becslést nem áll módunkban adni, ez sajnos nem jelezhető előre. A javítási igény érvényesíthető közvetlenül a szerviznél is, így ebben az esetben hamarabb visszakaphatod készüléked. Cégünk természetesen mindent megtesz annak érdekében, hogy a javítási időt lecsökkentse, ehhez türelmedet és megértésedet szeretnénk kérni.
Protokoll az átvételre:
• kérjük, hogy a hibás készülék visszajuttatása előtt bizonyosodj meg arról, hogy egészségi állapotod megfelelő, fertőző betegség tüneteivel nem rendelkezel, csak egészségesen látogass el üzletünkbe,
• amennyiben a legkisebb eshetőség is felmerül ezzel szemben, akkor kérjük, hogy tekints el a személyes ügyintézéstől,
• javasoljuk, hogy akkor gyere átvételi pontunkra, ha el tudod kerülni a tömegközlekedést,
• ha belépsz vevőszolgálatunkra, kérjük állj meg az ajtóban, és ha vannak előtted, várd meg, amíg az előtted lévő kimegy, mivel egyszerre csak egy embert szolgálunk ki,
• a beérkező termékkel várd meg, amíg kollégánk kesztyűt húz, mindkettőnk biztonsága érdekében ez elengedhetetlen,
• minden esetben tartsd meg kollégánkkal a 2 méternél nagyobb távolságot a kommunikáció során,
• amennyiben lehetőséged van rá, saját tollal írd alá az átvételről szóló papírokat, de minden ügyfél után fertőtlenítjük a kihelyezett ügyféltollakat és a pultot is,
• amikor befáradsz hozzánk, legyen rajtad arcmaszk vagy sál, kesztyű!
Megértésed és türelmed köszönjük!