Kedves Vásárlónk!
A jelenlegi járványhelyzetre való tekintettel, illetve partnereink munkatársainak és a Te egészséged védelme érdekében intézkedéseket kell bevezetnünk, melyeket kérünk, minden alkalommal tarts be, ha házhoz szállítással rendelsz tőlünk! Alább összeszedtük a KOVA Trans futárszolgálat ezzel kapcsolatos kéréseit, melyek a háztartási nagygépek kiszállítására vonatkoznak.
Kérjük, olvasd végig körültekintően!
2020. június 2. keddi naptól kezdődően az alábbi protokoll szerint járnak el a KOVA Trans sofőrjei kézbesítésnél:
• Kollégáink ismét beszállítják a termékeket a lakáson / házon belülre, a rendeltetési helyre: az átvevő addig, amíg beviszik a gépet a kért helyre, legalább 2 méter távolságot tartson a futároktól!
• A csomag bevitele után kollégáink igény szerint kicsomagolják a gépet, majd kilépnek a helyiségből: ekkor van lehetősége az átvevőnek szemrevételezni a csomagot (ép-e, sérülésmentes-e, azt kapta-e, amit rendelt).
Reklamációt továbbra is csak akkor tudunk elfogadni a csomaggal kapcsolatban, ha azt a futárok jelenlétében jelzi az átvevő!
Utólagos reklamációnak nem tudunk helyt adni.
• Ezután megtörténik az áruutánvét kiegyenlítése, amennyiben készpénzzel fizetendő csomagról van szó.
• Végül az átvevő (saját tollával) aláírja a szállítólevelet, ezzel igazolja a csomag átvételét.
Kollégáink bizonyos esetekben továbbra is megtagadhatják a csomag beszállítását a rendeltetési helyre, úgy mint:
• hatósági házi karantén (járványügyi megfigyelés alatt álló személy)
• kórház, egészségügyi intézmény
• amennyiben a futár úgy ítéli meg, hogy a csomag kézbesítése kiemelt egészségügyi kockázattal jár (ezen lehetséges kockázatokat folyamatosan monitorozzuk).
Célunk továbbra is az, hogy minimálisra csökkentsük a fertőzés kockázatát, ennek érdekében kollégáinkat védőfelszerelésekkel láttuk el (gumikesztyű, szájmaszk).
Kérjük, ezeknek megfelelően járj el házhoz szállítás esetén, hiszen mindez a Te egészségedet is védi! Vigyázzunk egymásra!
Köszönjük,
MarketWorld csapata