![](https://marketworld.hu/images/doboz/mw_gyik_aloldal_elem_HEADER.png)
![](https://marketworld.hu/images/doboz/mw_gyik_aloldal_elem_regisztracio1.png)
Hogyan tudok regisztrálni?
A regisztráció honlapunkon keresztül, egy online adatlap kitöltése és elküldése útján történik, melynek feltétele, hogy a felhasználó elfogadja üzletszabályzatunkat, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismeri el. A regisztrációs oldalt itt találod.
Csak regisztrált felhasználóként tudok vásárolni?
A regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, a rendeléshez megadott e-mail cím alapján a felhasználói fiók automatikusan létrehozásra kerül, és erről a megadott email címre visszaigazoló levél kerül kiküldésre. Ráadásul regisztráció nélkül a megrendelés folyamata is gyorsabb.
Hibás e-mail címet adtam meg, mi a teendő?
Kérjük, jelezd ezt felénk az info@marketworld.hu email címen vagy telefonon, és javítjuk az elgépelt elérhetőséget.
Módosítani szeretném megadott adataimat. Mi a teendőm?
Felhasználói fiókodba belépve bármikor könnyedén módosíthatod előzőleg megadott adataidat az Adataim módosítása gombra kattintva.
Hogyan tudom törölni regisztrációmat?
A regisztrációd törlésére vonatkozó igényedet jelezheted felénk emailben az info@marketworld.hu-n vagy telefonos ügyfélszolgálatunknak a +36 1 5858 777-es számon, és eltávolítjuk a regisztráció során megadott adataidat rendszerünkből.
Hogyan tudok új címet rögzíteni?
A regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, miután bejelentkeztél fiókodba és kosárba helyezted a terméket, a harmadik lépésnél tudsz majd új szállítási, illetve számlázási címet megadni.
Nem kaptam számlát / garancialevelet
A számlát és a garancialevelet vagy dobozban, vagy a doboz oldalán egy csomagkísérő tasakban találod.
Fontos! Előfordulhat, hogy a tasakra rá van ragasztva a csomagcímke, ügyelj rá, hogy ki ne dobd a csomagolással együtt.
Amennyiben nem találod sehol sem, írj egy e-mailt nekünk az info@marketworld.hu címre és a kollégáink elküldik Neked.
Elfelejtettem a jelszavam / felhasználónevem, mi a teendőm?
Amennyiben elfelejtetted a jelszavadat, akkor tudsz kérni egy jelszóemlékeztető értesítőt, amit az általad megadott e-mail címre küldünk ki.
A másik lehetőség pedig, hogy felkeresed az ügyfélszolgálatunkat, töröljük a regisztrációdat és utána vagy újra regisztrálsz, vagy regisztráció nélkül folytatod a vásárlást.
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
![](https://marketworld.hu/images/doboz/mw_gyik_aloldal_elem_szalitasi_infok1.png)
Hány munkanap a kiszállítás?
A megrendeléstől számítva 1 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak a rendelésedet.
Kis méretű termékek rendelése esetén 1-3 munkanapon belül, háztartási nagygépek illetve az 50”-nál (126 cm) nagyobb képátmérőjű televízió készülékek, valamint a 40 kg-nál nehezebb termékek esetében 3-4 munkanapon belül, vagy raktárkészlettől függően vállaljuk a kiszállítást.
Ez az időintervallum nem vonatkozik háztartási nagygépekre – azok esetében 2-4 munkanap a várható szállítási idő –, illetve olyan kiemelt időszakokra (pl. Black Friday, karácsony), amikor megugrik rendeléseink száma. Az erre vonatkozó pontos információkat az adott időszakban megtalálod weboldalunkon a Hírek menüpont alatt.
Bővebben a szállítási módokról és díjakról itt olvashatsz:
![](https://www.marketworld.hu/images/doboz/mw_gyik_aloldal_elem_szalitasi_infok_button.png)
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
Milyen kiszállítási módokat vehetek igénybe?
Átvétel FOXPOST automatánál: a termékeket a kiválasztott FOXPOST automatánál veheted át. A FOXPOST automatából átvehető küldemények súlya maximálisan 25 kg és legfeljebb 60 x 36 x 62 cm nagyságúak lehetnek. Díja: 1299 Ft.
Kiszállítás futárszolgálattal: add meg a pontos szállítási címet!
Az egyes termékek házhoz szállítási díja:
- Minden kisgép (háztartás, barkács stb.) házhoz szállítása futárszolgálattal: 1499 Ft
- Főzőlap, mikrohullámú sütő házhoz szállítása: 3999 Ft
- Tűzhely, sütő, mosogatógép házhoz szállítása: 7999 Ft
- Hűtő, mosógép, szárítógép házhoz szállítása: 7999 Ft
- Side by Side hűtőszekrény házhoz szállítása: 11999 Ft
Személyes átvétel: az átvételről szóló emailes értesítést követően ügyfélszolgálatunk címén átvehető a megrendelt termék.
Címünk: 1097 Budapest, Tóth Kálmán utca 33/A.
Az átvétel ingyenes, ebben az esetben megrendeléstől számítva 1-2 munkanapon belül átveheted a terméket.
Nyitvatartási idő:
- Hétfő: 9-18 óráig
- Kedd: 9-18 óráig
- Szerda: 8-16 óráig
- Csütörtök: 9-18 óráig
- Péntek: 8-16 óráig
Átvétel Pick Pack Ponton: a termékeket a kiválasztott Pick Pack Ponton veheted át. Pick Pack Ponton átvehető termékek súlya maximum 20 kg, nagysága legfeljebb 50x50x50 cm lehet. Díja: 1299 Ft.
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
Hétvégén is vállaltok kiszállítást?
A futárszolgálatok hétfőtől péntekig dolgoznak 8 és 17 óra között, a hétvégi házhozszállítás lehetősége nem megoldható.
Hány munkanapon belül tudom átvenni az átvételi ponton a megrendelésemet?
A megrendelt termék átvételének lehetséges időpontjáról, a termék beérkezését követően automatikus üzenetet küldünk a megadott e-mail címre. A megrendelést követően 1-2 munkanapon belül az átvételről szóló e-mailes értesítés után vevőszolgálatunkon átvehetőek a rendelt termékek.
Elszállítják a régi készülékemet?
Csak a nagyháztartási gépeknek az elszállítását vállaljuk.
Lehetőség van a régi típusú nagyháztartási gép elszállítására abban az esetben, ha a rendelés során a „Megjegyzés” rovatba feltünteted ezt az igényedet, továbbá a régi készülék szállítható, és a higiéniai elvárásoknak megfelelő állapotban van (pl.: hűtőszekrény leengedve, tűzhely kikötve stb.).
Amennyiben háztartási kisgépet rendeltél, akkor leadhatod az átvételi pontunkon a régi készüléket, amennyiben számlával tudod bizonyítani, hogy átvetted megrendelésedet..
Meghatározott időben szeretném a kiszállítást. Van erre lehetőség?
Igen, a megrendelés leadása során a megjegyzés rovatban kell feltüntetned azt a későbbi dátumot, amelyre kérni szeretnéd a csomagot. Vedd figyelembe, hogy a háztartási nagygépek kiszállítási ideje 3-4 munkanap, a háztartási kisgépeké pedig 1-3 munkanap.
Kapok értesítést a rendelésem érkezéséről?
Igen, a futárszolgálatok (DPD – kisebb termékek, háztartási kisgépek; Kova Trans – háztartási nagygépek) küldenek értesítést SMS-ben és emailben. A háztartási nagygépek kiszállítását a Kova Trans végzi, ők a szállítást megelőző este felkeresnek időpontegyeztetés miatt.
A futárnál milyen fizetési lehetőségek vannak?
Házhoz szállítás esetén készpénzben és bankkártyával történő fizetés is lehetséges. Kérjük ezt vedd figyelembe, amikor megkapod az értesítést a kiszállításról!
Ha több terméket rendelek, több lesz a szállítási költségem is?
Több termék együttes rendelése esetén a rendszer a legdrágább szállítási költséggel rendelkező készüléket veszi alapértelmezettnek
.
Szállítási költségeink Magyarország egész területére vonatkoznak, és minden esetben a kosárban jelzett szállítási költség a mérvadó.
Kiszállítás után beüzemelik nekem a megrendelt készüléket?
A partner futárszolgálataink nem vállalnak beüzemelést, a gázkészülékeket mindenképpen a márkaszervizeknek kell beüzemelnie annak érdekében, hogy a garancia érvényes legyen.
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
![](https://marketworld.hu/images/doboz/mw_gyik_aloldal_elem_fizetesi_modok1.png)
Milyen fizetési módokat vehetek igénybe?
Utánvét: kiszállítás esetén a futárnál tudsz készpénzben és bankkártyával is, foxpostos kézbesítés esetén viszont kizárólag bankkártyával fizethetsz.
Előreutalás: a megrendelést követően küldünk egy díjbekérőt emailben, amely alapján át tudod utalni a szükséges összeget.
Online bankkártya: megrendelés után átirányítunk Téged az OTP Bank oldalára, ahol biztonságos módon tudsz fizetni. Az online fizetés további részleteit itt megtalálod.
Cofidis online hitel fix 29,99% THM (30.000-1.500.000 Ft. között): a rendelés lezárását követően kérjük, hogy töltsd ki a Cofidis adatlapját és kattints a Hiteligénylés beküldése gombra!
Cofidis online hitel max. 8,8% THM (100.000-1.500.000 Ft. között): felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag 36 havi futamidő kiválasztása esetén érvényes a 8,8% THM. Ennél rövidebb futamidő választásakor a THM mértéke növekszik. A rendelés lezárását követően kérjük, töltsd ki a Cofidis adatlapot és kattints a Hiteligénylés beküldése gombra!
További részletekről itt tájékozódhatsz.
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
Mi az az utánvét kezelési költség?
Ez egy adminisztrációs költség, amit kizárólag utánvétes fizetés esetén számítunk fel. Megrendeléskor az előre ki nem fizetett termék esetén a szolgáltatás és termék díját meghitelezzük számodra, amíg át nem veszed a csomagot. Az utánvét kezelési költség díja 499 Ft.
Online fizetés során a bank oldala szerint sikeres volt a tranzakció, viszont a MarketWorld hibát jelez. Mi a teendőm?
Kérjük, hogy számlavezető bankodnál érdeklődj. Valószínűleg náluk volt fennakadás, néha ez megesik, mert a bankok kétnaponta esténként frissítik az online fizetési rendszerüket. Ellenkező esetben kérjük, készíts képernyőfotót, melyet eljuttatsz hozzánk az info@marketworld.hu e-mail címre, hogy részletesen utánajárhassunk a hibának.
Fizethetek Edenred utalvánnyal / SZÉP kártyával?
Webáruházunkban nem elérhető egyik lehetőség sem, a fizetési opciókat fentebb megtalálod.
Mi a teendő, ha nem kaptam a megrendelésemről visszaigazolást?
Biztos, hogy kaptál visszaigazolást, mert ezek az e-mailek automatikusan kiküldésre kerülnek, amennyiben jól adtad meg az e-mail címed. Fontos, hogy ellenőrizd levelezőrendszered promóciós/spam mappáját, mivel gyakran oda kerülnek ezek az üzenetek.
Amennyiben tudomásod van róla, hogy rosszul adtad meg e-mail címed, jelezd ügyfélszolgálatunk felé telefonon vagy e-mailen keresztül, mi pedig módosítjuk a hibás címet.
Tudok személyesen vásárolni az átvételi ponton?
Bemutatótermünk és üzletünk nincsen, átvételi pontunkon pedig csak az előzetesen leadott megrendeléseket tudjuk kiadni.
Leadhatom telefonon keresztül a rendelésem?
Adatvédelmi (GDPR) okokból nincs lehetőség telefonoshívásban leadott rendelésleadásra, mindenképpen weboldalunkon keresztül kell ezt megtenni.
Mikor kapok visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?
A beérkezett rendeléseket 1 hétig őrizzük, amennyiben ebben az időszakban nem tudsz érte jönni, akkor jelezd felénk, illetve azt is, hogy mikor tudnád elvinni a rendelésedet és ebben az esetben természetesen meghosszabbítjuk a fenntartási időt.
Meddig tartják fent a rendelésemet helyszíni átvétel esetén?
Személyes átvétel esetén javasoljuk, hogy mielőbb gyere termékedért, mivel megrendelésedet egy hétnél tovább nem tartjuk fenn.
Egyedi árajánlatot szeretnék kérni a megrendelésemre. Van erre lehetőség?
Kérjük, ezt jelezd ügyfélszolgálatunk felé az info@marketworld.hu e-mail címre, és illetékes kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot.
Árukeresőn keresztül adtam le a megrendelésemet, de nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail.
Kérjük, ellenőrizd levelezőrendszered promóciós, illetve spam mappáját! Amennyiben ott sem találod a visszaigazoló e-mailt, úgy rendeld meg újból a terméket közvetlenül weboldalunkon keresztül. Ha a későbbiekben mégis megérkezik a visszaigazolás az Árukeresőtől, kérjük, hagyd figyelmen kívül!
Az Árukeresőn leadott rendeléseket mindenképpen meg kell erősítened 24 órán belül, ehhez az Árukereső küld ki egy megerősítő e-mailt.
Amennyiben nem sikerül megerősítened, akkor sajnos nem fogjuk megkapni a rendelésedet.
Utólag vettem észre, hogy rendelésleadásnál rosszul adtam meg az adataimat. Van lehetőség ezek javítására?
Ezt jelezd ügyfélszolgálatunk felé e-mailben vagy telefonon keresztül, és módosítjuk az adatokat.
Van rá mód, hogy töröltessem a megrendelésemet?
Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejében jelezd ezt felénk e-mailben vagy telefonon keresztül, és meghiúsítjuk a rendelést. Amennyiben előre kifizetted a terméket, kérjük, hogy bankszámlaszámod is tüntesd fel az e-mailben, hogy visszautalhassuk az összeget.
Amennyiben már átadásra került a rendelése, akkor vissza tudjuk kérni a futárszolgálattól.
Törölni, illetve az összeget visszautalni majd csak akkor tudjuk, ha visszakerült a termék hozzánk.
Amennyiben az Árukereső oldalán keresztül fizetted ki a megrendelésedet, úgy az Árukereső fogja visszautalni az összeget. Amennyiben ezzel kapcsolatos kérdéseid lennének kérjük, vedd fel a kapcsolatot az Árukereső csapatával: info@arukereso.hu
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
![](https://marketworld.hu/images/doboz/mw_gyik_aloldal_elem_szalitasi_garancia1.png)
Mikortól él a termékre vonatkozó garancia?
Garancia kezdete bekötés köteles terméknél maga a bekötés dátuma. Amennyiben a készülék beüzemelése a vásárlástól számított 6 hónapon túl történik, ebben az esetben a garancia a készülékre a vásárlás napjától érvényes.
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
Hogyan érvényesíthetem a garanciát?
Elsőkörben e-mailben kell jelezned a termék(ek)kel kapcsolatos problémát/elállási szándékodat/csere igényedet az info@marketworld.hu e-mail címen.
Amennyiben meghibásodott a termék, a hozzá tartozó garanciajeggyel a vásárláskor kapott számlával vagy annak másolatával együtt érvényesíthető.
A garancia időtartama a tényleges teljesítéssel, a terméknek a Vásárló részére történő átadásával, vagy a készülék üzembe helyezésével kezdődik.
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein! (270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)
2021. január 1-től érvényes kötelező garanciális időtartam:
- 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
- 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
Mindenképpen először e-mailben kell jelezned felénk a problémát az info@marketworld.hu címen.
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
Mely esetekben nem állhatok el a vételtől?
Nem állhatsz el a termékvételtől abban az esetben, ha a higiéniai termék csomagolását megbontottad, vagy kipróbáltad.
„45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet - a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól részlet:
14. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
e) olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza”
Ilyen termékkategóriák például: női-, férfi szépségápolási termékek, szájápolási termékek, fülbe helyezhető fülhallgatók.
Vásárolhatok kiterjesztett garanciát?
Igen, számos termékre vásárolható kiterjesztett garancia. Ebben partnerünk a BusinessBox. A feltételekről és részletekről itt olvashatsz bővebben.
Nagygépet rendeltem, a garancialevél pecsételés nélkül érkezett meg. Milyen módon pecsételitek le?
Háztartási nagygépek esetén a termék belsejében van a garancialevél, így pecsételéshez fel kellene bontanunk a terméket, viszont az így már sérültnek minősül, tehát nem tudjuk lepecsételni. Amennyiben személyes vagy postai úton eljuttatod hozzánk a garancialevelet, lepecsételjük.
Fontos, hogy a pecsételés nincs összefüggésben a garancia érvényességével, ha nincs lehetőséged lepecsételtetni a garanciajegyet, attól még érvényes lesz a garancia, de kizárólag a számlával együttesen..
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
A megrendelt termék dobozából hiányzik egy tartozék, mi a teendőm?
Első körben nagyon fontos, hogy a termék átvételekor feltétlenül ellenőrizd, hogy minden tartozék megtalálható a dobozban. Ha hiányt észlelsz, jelezd a futárnak, személyes átvétel esetén kollégánknak.
Amennyiben az átvételt követően érzékelted a problémát, kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé e-mailben az info@marketworld.hu címen vagy telefonos elérhetőségünkön a +36 1 5858 777-es számon.
Hibás adatok szerepelnek a számlán, van mód ennek javítására?
Ezt jelezd e-mailben az info@marketworld.hu címre, majd illetékes kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot. A hibás számlát postai úton vagy személyesen kell eljuttatnod hozzánk, majd a javított számlát visszaküldjük.
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
Kicsomagolás után vettem észre, hogy sérült a termék, szeretnék elállni a vásárlástól.
Kérjük, minden esetben nézd át a terméket kiszállításnál! Ha az árucikk átvételekor észleled a sérülést, akkor ne vedd át azt, hanem küldd vissza az árut, és készíttess jegyzőkönyvet a futárral! Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni.
Elállási szándékodat akár indoklás nélkül is jelezheted a vásárlástól számított 14 napon belül, de ezt feltétlenül jelezd írásban is ügyfélszolgálatunknak az info@marketworld.hu e-mail címen. Az elállási nyilatkozat mintáját itt megtalálod.
A terméket postai úton, valamint személyesen is visszajuttathatod hozzánk. Rendkívül fontos, hogy az árucikket minden tartozékával együtt becsomagolva juttasd vissza hozzánk.
![](https://marketworld.hu/images/doboz/breaker.png)
Tévesen más csomagját kaptam meg, mi a teendőm?
Rendelésed átvételekor ellenőrizd a csomag tartalmát, amennyiben nem a saját rendelésed kaptad meg, ne vedd át a terméket!
Ezt jelezd ügyfélszolgálatunk felé is a +36 1 5858 777-es telefonszámon vagy e-mailben az info@marketworld.hu címen.
Szeretnék megvásárolni egy terméket, amennyiben nem elérhető, mikor lesz kapható?
Nem rendelkezünk pontos információkkal arról, hogy egy bizonyos termék mikor lesz elérhető webáruházunkban. kísérd figyelemmel kínálatunkat!
Nincs magyar nyelvű/egyáltalán nem találtam használati útmutatót a dobozban. Hogyan juthatok hozzá?
Jelezd felénk a dokumentumok hiányát az info@marketworld.hu e-mail címen és a lehető leghamarabb pótoljuk a hiányosságot.
Hogyan kapom meg a számlát?
Személyes átvétel esetén a számlát helyben állítjuk ki, házhoz szállítás esetén a termék dobozában találod meg azt.
Hol találok információt az aktuális akciók és nyereményjátékok részleteiről?
Aktuális ajánlatainkat, nyereményjátékainkat és azok részleteit megtalálod weboldalunk Akciók menüpontja alatt.
Kuponnapok alkalmával hogyan tudom beváltani a kedvezményre jogosító kupont?
Kosárba helyezést követően a Kuponkód érvényesítése felirattal ellátott fehér mezőbe kell begépelned a kuponkódot.
Leiratkoztam a hírlevélről, ennek ellenére még mindig kapom azt.
Kérjük, jelezd ezt felénk e-mailben, és töröljük adatbázisunkból e-mail címed.